paulandola22 | e-blogi.pl
Pon. 2018-03-05

 


Heej !


Mamy poczatek tygodnia ...pomalu wieczorek dochodzi ..dzisiaj troche zaruchany dzien no ale trzeba przezyc jak kazdy inny...wczoraj Ola stołowała sie z Klaudia w galerii .. Ja niestety nie moglam zaszczycic swoja obecnoscia :( no ale nastepnym razemmiejmy nadzieje ze sie uda :) prezenty pokupila takie ze hoho , trzeba sie jej odwdzieczyc teraz grubo :) Milosza probowalam zapisac do przedszkola on-line bo teraz wymyslili ze przez neta tylko mozna a chuj wie ockm tam nie wypelnilam dokonca...pomieszane cos ... Musze isc sie popytac jutro .. Zaraz pan M. wroci , obiad trzeba grzac ... Miloszowi do przysnelo , ciekawe o ktorej sie obudzi :o .. Ja to zaraz wskakuje do wanny poleze z godzine bo chuj wie co juz o tym wszystkim myslec...ani w jedna ani w druga i chuj. Leci. No to powodzonka tam  , milego wieczorku i sił na reszte naszych dni. Z farcikiem.


Paulina.


Czwartek 2018-03-01

                                     Elosik ! 


Tu Olcia :P Wracam z roboty i napiszę kilka słówek, odnośnie życia 😂 Także tego, niewiadomo co będzie z wyjazdem do Klaudi...tam tyle śniegu i loty odwołują...zobaczymy. Czeka mnie domoweczka na nowym mieszkanku Paulinki 😀😀 Będzie impra 🙊 No a ogólnie to dzisiaj trzeba zgolić gąszcz 😂 Jakoś się przyszykować do weekendu, bo to niewiadomo może coś się wydarzy hahaha xd Dobra więcej napisze się innym razem, bo zaraz wysiadać trzeba i na obiad mmm :D Trzymajta się majta 😂 😘😘


Wtoreczek bez majteczek :P 2018-02-27

Heeeeej !


Noo wkoncu jest chwilka na jakis wpisik :D wtoreczek dzisiaj , standardowo bez majteczek , a co tam :D ogolnie dzien jakis z leksza przymulony... Skonczylam wlasnie jesc oboadek , zapijam herbatke z cytrusem :D Miloszek spi sobie juz 3 godzina idzie :o aa niech spi . Troche spokoju bo taki marudny przez ta chorobe masakra :/ wielkimi krokami zbliza sie wyjazdzik do Klaudynki *.* ciekawa fchuj jestem tej ceremonii :D ale jak zawsze jakos byc musi i jakos bedzie  :) Dzisiaj wieczorem jeszcze po reszte rzeczy jedziemy , a ten frajer niech tam sobie burdel zalozy :) ehh niema w sumie ovzym pisac , problemow caly czas coraz wiecej , bo co sie polepszy to zaraz sie musi spierdolic , komplikacje ehhh masakram.. To zycie .. To trzymajcie sie mordeczki z farcikiem misiaczki ! :* muaaa.


paulina. 


Środa 2018-02-21

                     Dzień niedobry -.-


Tu Ola, w końcu znalazłam chwilę, dzisiaj do 24 trza zapierdalać. Eh. Jedyne pocieszenie, to to że jedziemy zaniedlugo do naszej Klaudii 😍 Może jakaś akcja będzie ciekawa 😂 Zjem śniadanie, włoski trzeba wyprostować i do roboty 😭😭 Ładna pogoda się zapowiada... Moja mama kupiła sobie sprzecik to ćwiczeń 😂 o loool xd Nic ciekawego się nie dzieje ostatnio, same nudy, sama monotonnia..Dzisiaj dzień lodzika jest, to może będziemy jeść co nie Paulinka 😂😂😂 hahaha xd dobra lecę coś ogarnąć jeszcze, bo czasu coraz mniej ;/ Miłego dzionka 😘😘


Poniedziałek znowuu .. 2018-02-19

Hejciaa Kiss


Mamy poniedzialek, pierwszy dzien w robocie , jako tako , zlecialo nawet szybko , smiechowy klimat Laughingzjadlam obiad, teraz kawka no i co wiecej robic..zaniedlugo do spania bo jutro znowu wstac o 5 ehhh... To zycia to jednak przyjebane jest . Starasz sie a i tak chuja dostajesz tak naprawde. A dzisiaj noc nieprzespana przez frajera . I tak sie dziwie ze jakos na funkcji jestem dzisiaj  Surprised.. A z Elą doszlysmy dzisiaj do wniosku ze jebac milosc , jebac frajerow , najlepiej samemu , i na samego siebie liczyc . Taka prawda.. Tylko chujami mysla nic wiecej. I zyj tu normalnie czlowieku na tym swiecie ..Ola druga zmiana , biedactwo o 23 dopiero w domu bedzie :/ no ale trzeba zapierdalac niestety. Nikt nie mowil ze bedzie latwo . Miloszunio rysuje kredkami od Cioci Oli :P ciekawe co wyszpąci ciekawegoo :D dobra , na dzisiaj starczy wrazen :D to zegnam , milego wieczorku muaaa :*


Paulina.


****


Niedziela 2018-02-18

                               Hej robaczki 😀😀


Dopiero dzisiaj się odzywamy, bo wczoraj czasu nie było 😊 Byłyśmy z Paula na imprezce 😊😊 Najpierw rozkręcenie w Warce a później wylądowalysmy w Nitro i tam Bajlando do rana prawie że 🎶🎤🎧 Nóżki dzisiaj bolą że hoho no. Aktualnie gotuje rosołek, bo to najlepsze na kaca 😂 A głowa boliiii huhu :D Później trzeba podjechać po bułeczki na jutro i zleci niedziela xd Aa za równe 2 tyg lecimy do naszej Klaudusi ❤️ Tyle żeśmy jej nie widziały ;o ehh cóż takie życie. . . Dobrze to ja lecę dalej leczyć kaca 😂😂 A wy trzymajta się majta 😁 Milego dzionka ! 😘


Piatuniooooooo :) 2018-02-16

Elooszkaa !


Dzisiaj tak z rana , bo pozniej czasu nie bedzie :D 6;40 aktualnie, kawke zapijam :)dzisiaj babci okna lece pomyc ,  bo od pon nie bede miala juz kiedy bo do roboty trzeba isc.. Wczoraj Ciotka Ola zrobila niespodzianke Miloszkowi *.*  wiekszy gabaryt hahaha :D Jutro jakis wypadzik sie szykuje ale jeszcze niewiadomo co gdzie i jak spontan bedzie :P niee ? No. :) niech ten okres mi sie juz konczy ,bo jpdd . leje sie i leje .. Dobra , spadam bo wiekszych sensacji jak narazie nie bylo :D to milego piateczkuu zycze ! :*


Paulina.


Walentynkowooo . 2018-02-14

Noo heej !


Dzisiaj czerwony kolorek dominuje , wkoncu WALEntynki ..ehhh zajebiste niema co .. Ale piwerka wygralam jest moc , lecimy Oluska na imprezke wieczorkiem niee ? Noajaaak :P ogolnie to dzien przyjebany, milosci niema , seksu niema , chuja jest ;/ Chuje są , o tak to ujme :) obiad wlasnie wpierdzielilam , zaraz jakas kawka bo to cisnienie dzisiaj jakies slabe , a jeszcze okres to juz calkiem masakra..  Miloszek jutro swietuje *.* 3 latka juz , jak to zlecialoo :o .. No ale czas leci, ani sie nie ogladniemy a tu stare babki bedziemy .. Dobra , koniec tego, ide swietowac dalej dzisiejsze swieto , wiecie ? Zapowiada sie ciekawie mmmmhmmmm . JPD. To milej srody zycze :) paaa. 


Paulina.


Wtoruś 2018-02-13

Hej skunksy . Co tam ciekawego u was? U nas w miarę, jutro walentynki mamy 😍 będzie pompa 😎 No a wy jak je spędzicie? Może kolacja, kino a może oral hmm 😊 Ja teraz po robotce recznej sobie kawusie pije i leci dzionek :) Muszę kończyć bo zaraz klienta mam ;) wybaczcie 😘😘 Milego wieczorku ❤️Udanego Walentego, niech wam dadzą jędrnego 😊😊 


Ahh ten poniedzialek ... 2018-02-12

Heejkaa Kiss


I mamy znowu poniedzialeczek.. Leniwy , bo po weekendzie nic sie nie chce :/ ale sie rozkreci pomalu :D  dzisiaj z rana polatałam po miescie , troche spraw pozalatwialam , kawka u Martynki :P i zlecialo . zaraz trzeba sie wziac za porzadki w szafie bo chuj wie o co tam chodzi :D u Oli dzisiaj pozar :ooo ciekawe jak sytu sie rozegrala .. Aaa , news dnia : piate wesele w tym roku w sierpniu Aleksandry i Adriana Jakichstam hahaha bo zapomnialam nazwiska :D zjeb ze mnie niee ? Nooom. A Michalek dzisiaj mnie odblokowal :o pewnie chcice ma :D ehhh... Walentynki sie zblizaja , ciekawe jakie niespodzianki Nas spotkaja :D aa , jeszcze o pogodzie nie wpomnialam , dzisiaj temperatura na plusie , bez opadow , odwilz - to tak dla Rybki jakby czytal wpisika :DDD noo to tego, zawijam kawke zaparzyc i sie biore za ten syf w szmateksie :D to milego dzionka i ojebania ogonka :P paaaaa ! :) 


Paulina.


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]